Sitemap

Gastvrijheid maakt uw organisatie sterker

Gastvrijwerken helpt zorgorganisaties om patiëntgericht(er) en gastvrij(er) te ondernemen. Want (zorg)consumenten anno nu zijn kritischer, mondiger en kiezen selectiever. Dus laten we patiënten niet als vanzelfsprekend beschouwen, maar biedt hen naast uw zorgverlening ook een andere reden om voor u te kiezen én terug te komen.

Want door een loyale houding aan uw patiënt, worden patiënten ook loyaal aan u.

Tips - Gastvrij Werken klantbeleving gastvrijheid patiënt tevredenheid patiëntgerichtheid

Tips.

Vaak krijg ik de vraag - hoe doen ze dat nu in de hotellerie - en zouden we dat ook kunnen toepassen bij ons? Waarom werkt iets voor de een wel en voor de ander niet?

Gastvrijheid hangt af van veel factoren. Ik vind het leuk om mijn ervaringen te delen. Ik probeer deze om te zetten in nuttige tips - zodat iedereen er iets van mee kan nemen. Als het alleen al inspireert - dan is mijn missie geslaagd!

Bekijk mijn tips
Inspiratie - Gastvrij Werken klantbeleving gastvrijheid patiënt tevredenheid patiëntgerichtheid

Inspiratie.

Onlangs mocht ik het Radboudumc helpen met het invullen van een Inspiratiemiddag rondom gastvrijheid.

Benieuwd naar de aanpak en het resultaat?

Kijk bij Inspiratie voor meer informatie.

Bekijk mijn inspiratie